zaterdag 17 juni 2017

Vakantie foto's.........


Hallo lieve bloglezers/volgers.
Wij zijn weer thuis.
Na bijna 4 weken op pad te zijn geweest met ons huisje op wielen.
De schone was ligt weer in de kast, de boodschappen zijn in huis, de eerste perikelen rond de bank soap zijn ook alweer de revue gepasseerd (daar over in een volgend blog meer, want nu wil ik gewoon nog even nagenieten van een heerlijke vakantie) en het eerste onkruid is ook alweer uit de tuin geplukt......en poeh poeh dat onkruid heeft de afgelopen weken wel heel erg goed zijn best gedaan.
Wanneer je dat hierboven allemaal leest zou je niet zeggen dat we pas 2 dagen thuis zijn !


Vakantiefoto's zijn eigenlijk alleen maar leuk voor jezelf.
Om het gevoel, het weer even terug zijn, het opnieuw te beleven.
Maar toch ga ik jullie vervelen ! met een blog vol met vakantie kiekjes.
Mocht je niet geïnteresseerd zijn sla dan dit blog maar snel over.
Trouwens ! Alle foto's komen binnenkort op ons vakantie blog.
http://onzecampervakanties.blogspot.nl/
Een blog waar ik alle foto's plaats van onze vakanties.
Dus mocht je toch graag vakantie foto's zien, of gewoon tips voor je eigen vakantie willen hebben ?
Neem dan gerust daar een kijkje.

De camping waarop we verbleven vind je hier:
https://www.eurocampings.nl/frankrijk/elzas/haut-rhin/turckheim/camping-le-medieval-100288/?l=region


Volgende week weer een blogje met van alles wat.
Want ook in de vakantie heb ik mijn handwerk in handen gehad.
Alle hexagonblommen van de Stonefields quilt zijn op de rand genaaid.
Yes mijn eerste top is af.
(nou oké dan nog niet helemaal want ik moet deze 2 randen nog aan de top naaien, maar dat is peanuts in vergelijking met al die hexagonblommen vast naaien)



Deze vakantie zijn er heel veel foto's gemaakt.
Wel zo een 700 !!!
Natuurlijk valt daar ook wel het 1 en ander van af.
Ik fotografeer graag en zie vaak zoveel moois.
Soms in een hoekje of gaatje waar een ander langs loopt.
Uithangborden ik ben er gek op.
Luikjes ook zo leuk.
Ach kijk maar en geniet met ons na.































8 opmerkingen:

  1. Oh, wat een geweldig mooie foto's...! Ik denk niet dat je daar iemand mee 'verveelt'... Ik kom er helemaal van in de vakantiestemming! En aangezien wij hier deze week zitten te dubben over de aanschaf van zo'n huisje op wielen, val ik met m'n neus in de boter. De Elzas is zo mooi hè...
    En o wat heb je al veel gedaan sinds je thuiskomst; maar houd je nu maar even rustig hoor, het weer is er ook wel naar@!
    Fijne zondag, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn prachtige foto's, geeft mij weer inspiratie voor als wij met vakantie gaan. Heb je dat ook altijd, als je weer thuis bent, ook weer blij bent dat je op je eigen plekje bent, of ben ik alleen zo? Trouwens, je plaats altijd je naam in de foto's, doe je dat 1 voor 1 of heb je een speciaal foefje dat het tegelijk gebeurd?
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke sfeerimpressie, echt zeer on-nederlands!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die macaron foto......ik droom er van, zooo lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt me echt niet verveeld zeg. Dit soort foto's is gewoon genieten. Gewoon van die tafereeltjes die je tegenkomt als je je ogen de kost geeft. Geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's! Ik vind het heerlijk om 'op afstand' mee te reizen via foto's. Je krijgt er altijd weer inspiratie van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach ....ik zie dit alles nu net pas ;o)
    Heel mooi foto's ! met plaatjes die ik ook zou kiezen om te 'vereeuwigen ';o))!
    Dat wil ik jou dus wel laten weten ...ook al is't een beetje laat ;o)
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie vacantiefoto's proficiat
    Groetjes
    Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...