woensdag 31 december 2014

2014 in foto's


Nog een paar uur.
En dan is het 2015.
En kijk ik, via mijn foto's terug op 2014
Een jaar van grote veranderingen.
Een jaar met veel moois.
Maar ook een periode van onzekerheid over de gezondheid van mijn maatje en lief.
Wat gelukkig heel goed afliep.
Een nieuw kleinkind.
Ik stopte met werken.
Een vriendschap van 35 jaar was "zomaar" voorbij.
Er waren mooie vakanties.
We genoten van een prachtige zomer.
Waarin we veel buiten waren.
Aan de wandel of op de fiets.
Verdriet om het overlijden van mijn broer begin december.
Verdriet omdat het niet meer goed kwam en ook nooit meer goed kan worden.
Maar gelukkig met het gevoel dat ik de deur altijd voor hem heb open gelaten.
Maar liefde moet van 2 kanten komen.



Buiten zijn.
Is voor mij rust, ontspanning, meditatie, yoga alles in één.
De natuur is geen dag hetzelfde.
Altijd anders, altijd mooi.
Je moet het alleen wel willen zien.





En wat zijn we blij met onze camper.
We genieten ervan om er mee op pad te gaan.
Soms een paar dagen, soms langer op dezelfde plek.
Je eigen spulletjes om je heen.
En steeds weer nieuwe dorpjes, natuur en ander moois te ontdekken.


We trokken door Duitsland en Frankrijk.


Kleur was er in de tuin.
En onderweg op de fiets.


2014 was ook een handwerkjaar.
Tsjonge wat heb ik veel gedaan afgelopen jaar.
En dat kwam natuurlijk ook omdat ik stopte met werken.
Ik verveelde me nog geen minuut.
En word nog iedere dag wakker met een vakantie gevoel.


Het was een rijk jaar.
Rijk omdat we allemaal gezond zijn, onze kinderen allemaal werk hebben, we genieten van hen en onze kleinkinderen, ik getrouwd ben met de liefste man van de wereld, we fijne vrienden hebben (en met die ene vriendin komt het vast ook wel goed, daar gaan we aan werken want problemen zijn er om uitgepraat te worden).
Ik wens jullie allemaal een prachtig mooi 2015.
I wish you all a great 2015

3 opmerkingen:

  1. Hoi Marja, wat een mooi verslag van het afgelopen jaar :)
    Leuk de camper en wat een prachtige natuurfoto's! Ik wens je voor 2015 veel plezier, liefde en geluk!
    Hartelijke groetjes, Annasoer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi geschreven met hele mooie bijpassende fotocollages.

    Alle goeds voor 2015 toegewenst.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, Marja, wat een mooi en sfeervol overzicht. Prachtige foto's en een fijne terugblik. Daar word je toch helemaal blij van. Heel goed 2015! Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...