maandag 9 juni 2014

Werk aan de (winkel) tuin............


Bijna 5 weken op vakantie.
Zal het schrikken zijn als we de tuin zien ?
We stellen het naar de tuin gaan nog een dagje uit.
Bang voor het onkruid monster.
Maar het valt mee.
Oké natuurlijk is het onkruid gegroeid.
Maar wat er nog meer gegroeid is.
Is de tuin zelf.
Een ware kleur explosie lacht ons tegemoet.
En na 3 dagen rommelen.
Hebben we het alweer bijna onder controle.
En na 4 jaar tuinieren.
Begint de tuin te worden hoe we hem willen zien.
Bloemen vooral veel bloemen.
Veel fruit.
En een klein beetje groente.
Een klein paradijsje.
Tussen de groente tuinen.
Geniet even mee.



Knop van de Hosta.


Geranium.


Roos New Dawn.


Cosmea.


Cosmea.


Clematis


Roos (naam niet bekend).


Geranium.


Roos (naam niet bekend)


Roos Sneeuwwitje.


Roos Anneke Doorenbos.


Cosmea.


Aalbes.


Roos (naam onbekend).


Roos (naam onbekend)


Volgende keer nog meer moois.

4 opmerkingen:

  1. Thank you for letting me see your beautiful garden. You must think you are in heaven when you sit out in it. Enjoy all your hard work.
    Hugs Kay

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwwwwwwwwww, wat heb jij gave foto's gemaakt. Wat zal jullie tuin mooi zijn, al ik zo de foto's zie. Prachtig!!!!!!!! Ik geloof graag dat het veel werk is, maar als dit het resultaat is het toch dankbaar werk of niet dan.

    Groetjes hIlda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bloemenpracht bij je.
    En hoe je ze op de foto hebt gezet,echt geweldig.
    Dat is GENIETEN in hoofdletters bij je.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige rozen heb je staan.
    gelukkig viel het onkruid mee!

    Super foto's zijn het weer.

    Lieve groetjes,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...