woensdag 29 januari 2014

Last week............

 
Vierde ik mijn verjaardag.
En kreeg van mijn lief een geweldig cadeau.
Een schitterende macrolens.
Die al heel lang op mijn verlanglijstje stond.
Waar ik vandaag een beetje mee speelde.
En mij het wow effect bezorgde.
Door deze lens zien je spulletjes er opeens heel anders uit.
 

Verder was ik druk.
Met het huisje van dochter lief.
Waar ze een mooi plekje heeft gevonden.
Al is de reden van verhuizing verdrietig, zijn we dankbaar dat het ook netjes kan.
Dochter en schoonzoon die niet samen doorwillen maar het voor elkaar wel goed en netjes willen afronden.




Druk ben ik ook met de groep "HAAK MAAR AAN" die ik startte op Facebook.
ruim 16oo leden hebben zich al aangemeld.
Voor de groep ben ik bezig met een "groeps" haakwerk.
Wat ?
Dat blijft nog even een verassing.
Maar dat het kleurrijk wordt zal geen verassing zijn.





 
 




En omdat ik ook nog een beetje wilde spelen met mijn nieuwe aanwinst nog een paar fotootjes van een bloemerig berenmeisje.
 

Verder wil ik mijn nieuwe volgers en lezers een hartelijk welkom heten.
Ik hoop dat jullie hier regelmatig een bezoekje brengen en genieten van de dingen waarvan ik ook geniet.
Heb je vragen schroom dan niet om ze te stellen.
Tot snel.


9 opmerkingen:

  1. Sowieso vind ik de dingen er heel anders uit zien als je er een foto van maakt. Als ik iets aan het maken ben,maak ik regelmatig een foto. Kun je mooi zien wat er nog even anders moet.

    Ja, jammer is zoiets en het brengt veel verdriet mee. Onze oudste dochter is ook gescheiden.

    Ik zou zeggen,speel nog even verder met je nieuwe aanwinst.Leuk om te doen niet??
    Jij maakt al supermooie foto's vind ik altijd!!

    Fijne dag. Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, nou, Marja. Wat een verrassing. Een macrolens! Je hebt er al meteen mooie opnamen mee gemaakt. Knap, hoor, dat je er nu al mee overweg kunt. Je laatste 2 foto's vind ik zó mooi. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A beautiful post full of rosiness
    :)

    Tilly x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, dat beertje, wat ontzettend schattig!!
    Ik ben zó benieuwd naar het nieuwe project, kan niet wachten tot je er meer over verteld.

    Liefs,
    Lola

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's! En weet je wat grappig is, ik zat even je profiel te lezen en ik ken ook een Hans en Marja! In Deventer dus. Bijna dezelfde leeftijd haha.
    Bedankt voor je tip om de draad mee te nemen. Maar het rare is, ik vind draden in mijn werk niet mooi en heb totaal geen hekel aan afhechten. Ben volgens mij een uitzondering :-).
    Fijne dag!
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is nog eens een schitterend cadeau.
    Ik weet zeker,dat je heel veel mooie macrofoto's zult gaan maken.

    En wat een lief beertje is dat.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte! En wat een super cadeau......
    En wat een mooie beelden, echt prachtig! Oh hier ga je heel veel plezier aan beleven....en wij ;)

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog van harte gefeliciteerd Marja met je verjaardag. En wat een prachtig cadeau heb je gehad. We zullen vast nog vele mooie foto,s van je gaan zien. Ik vind dat beertje ook echt schattig.
    Een heel fijn weekend!
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...