maandag 4 november 2013

Atelier Rosabears.

 
Mijn blog startte ik ruim 5 jaar geleden.
Het begin was moeizaam.
Hoe werkt het allemaal.
De naam van mijn blog was er al veel eerder.
Rosabears
Waarom Rosabears ?
Omdat rozen mijn lievelingsbloemen zijn.
En ik heel graag beren maak.

Het bloggen werd steeds leuker.
Inspiratie, leuke en lieve reacties en het etaleren van mijn vele hobby's.
Voor het bloggen waren er dagboeken.
Mijn blog neemt minder ruimte in, in de kast (waardoor er meer ruimte is voor servies) maar geeft mij net zoveel plezier.


Omdat anderen mijn beertjes, en ander handwerk, konden waarderen.
Besloot ik mijn beren af en toe ook te verkopen.
Het afgelopen jaar werkte ik hard aan nieuwe beertjes.
Ontwerpen van beren en kleertjes.
Soms niet tevreden maar vaak ook weer wel.



En leuk is het en blijft het.
Omdat er nooit twee hetzelfde zijn.
Het beertje pas af is wanneer het gezichtje klaar is.
En wanneer hij of zij aangekleed voor me zit.


De finishing touch is het geborduurde roosje op voetzool of handpalm.
Want pas dan is het een echte Rosabear.


Nieuwsgierig geworden ?
Kijk dan even hier.














8 opmerkingen:

  1. I love your bear. Like you it gives me pleasure to sew them.
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marja
    Wat een schattige beertjes allemaal. Echt knap om ze allemaal hun eigen berenlook te geven. En ze zijn ook echt schattig gekleed allemaal.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geniet altijd van je foto's...
    Bedankt !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze schattig en de foto's zo sfeervol. Nog veel fijne blogjaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your bears are so special Marja! Such pretty photographs too...
    Happy Tuesday,
    Susan x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze toch prachtig,je beren.
    Zo zorgvuldig en tot in detail gemaakt.
    Mijn complimenten hoor.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve en mooie serie, Marja. Knap gemaakt allemaal. Ik ben dol op beren. Heb een hele verzameling in een oude schoolkast zitten. Succes met je winkel, hoor. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...