donderdag 10 oktober 2013

Sweet Hearts 2013


En dan, ligt de vakantiewas weer in de kast, is de laatste vakantie rommel opgeruimd, staat de camper in de winterstalling en zitten we weer in het "gewone" ritme.
 We hebben de afgelopen 1 1/2 week nog kunnen genieten van mooi nazomer weer.
We fietsten nog een paar mooie tochtjes, en wandelden in de Amsterdamse Waterleidingduinen.
Vanaf vandaag moet het regenpak weer mee in de fietstas, staan de regenlaarzen en paraplu klaar voor het uitlaten van de honden.
Tijd om het in huis weer knus en gezellig te maken.
En weer tijd om creatief bezig te zijn.
In juli liet ik jullie mijn hartjes zien.
365 hartjes
Voor iedere dag van het jaar 1.
Ik legde ze uit op de grond.
Maakte van iedere rij een stapeltje.
En nummerde ze per rij.
Zondag had ik tijd om de naaimachine op tafel te zetten en te beginnen met het aan elkaar zetten van de rijen.
Een hele klus nog.


Maar leuk wordt het wel.
Je ziet de lapjesdeken groter groeien.
En ben bijna niet te stoppen.





Een kleurrijk geheel gaat het worden.



5 opmerkingen:

  1. Echt monnikenwerk,zo te zien.
    Maar ontzettend mooi.
    Orgineel ook,voor iedere dag een hartje.

    Ja,het is nu echt binnenzitweer geworden,dus in huis gezellig bezig zijn,is dan ook weer erg fijn.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat wordt hij leuk je sweet hearts.
    Ik moet er nog een paar doen en dan kan ik ze ook aan elkaar gaan maken.

    Succes en lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is echt een droomdeken,echt prachtig! lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...