woensdag 3 april 2013

Een Goede Vrijdag....

Afgelopen vrijdag was onze kleinzoon bij ons.
We namen hem mee naar de
Amsterdamse Waterleidingduinen.
Voor de hertjes en de vosjes.
 

We waren nog niet uit de auto gestapt of het begon te sneeuwen.
We waren er op gekleed.
Dus....lekker doorstappen om het warm te krijgen.


Even later kwam, voorzichtig, het zonnetje tevoorschijn.
Het riet kleurde er goud van.


En daar waren de vosjes ook weer.





















Kleinkind genoot van de wandeling.
En wij niet minder.
We gaven hem een eigen camera in zijn handen, waarmee ie het "wild" op de foto kon zetten.
 


Een heerlijke dag.


8 opmerkingen:

  1. Hoi Marja.
    Wat een geweldige foto,s. Ik geniet elke keer weer van je mooie natuurfoto,s.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je een telelens?? Of komen die vosjes zo dichtbij??? Mooie foto's hoor!!!

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vind het mooie dieren alleen jammer dat ze vorig jaar met onze kippen weg waren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk uitje en wat een prachtige foto's ,wie geniet hier nou niet van ....wens je een fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kunt zien,dat jullie genoten hebben,ondanks de kou.
    Leuk,dat je daar vosjes tegen kunt komen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een prachtige foto's gemaakt Marja, wat leuk al die herten en vosjes.
    Heerlijk om zo'n mooie natuurwandeling samen met je kleinzoon te maken.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, prachtig als je dat zo van dichtbij ziet. Je vergeet dan toch gewoon de kou, echt genieten. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zag je comment bij Marianne van Songbird en kwam even een kijkje nemen. Mooie foto's. Ik zag onlangs voor de eerste keer een vos, in een wei in de Ardennen.

    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...