donderdag 21 februari 2013

Chico....


 
Hallo lieve bloglezeressen.
Vandaag  eens iets anders dan buitenfoto's.
 
De natuur is bezig om het voorjaar een beetje toe te laten.
Alhoewel je het, aan de temperatuur te voelen, niet altijd zou zeggen.
Vanmorgen tijdens mijn rondje met de honden plukte ik wat sneeuwklokjes en een paar takjes met katjes.
 



 
Deze week bestelde via DaWanda een patroon bij Eileen Seifert van dit hondje Chico.
Beren maken is nog steeds een leuke hobby, maar soms is het ook zo leuk om eens iets heel anders te maken.
Zo leer je ook andere technieken.
En omdat ik nieuwsgierig was naar het resultaat heb ik Chico ook heel snel in elkaar gezet en gevuld.


Is het geen schatje geworden?
Chico staat mooi te zijn tussen de antieke glaasjes, oude ansichtkaarten, een rood/wit bordje met roos en de lamp als ruggensteuntje.


En wat je hier niet ziet maar er toch zeker zit is een schattig klein staartje.
Want alle hondjes hebben een staartje.
Dus ook Chico.

 
 
 

12 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk snoetje heeft chico. Echt mooi gemaakt Mieke.
    Staat ook heel leuk tussen je mooie spulletjes.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh wat is het een schatje..;))
    Hier sneeuwt het behoorlijk weer brrr en koude wind ..;(
    Wens je nog een Fijne dag Liefs♥ Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wat is het een schatje..;))
    Hier sneeuwt het behoorlijk weer brrr en koude wind ..;(
    Wens je nog een Fijne dag Liefs♥ Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is prachtig en lief zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh,wat lief gemaakt.
    Dat koppie.
    Hier mag je terecht trots op zijn.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje, wat heb je dat mooi gemaakt Marja. Hij staat daar leuk tussen al je mooie spulletjes.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje!!!
    Ik zou zo graag ook eens beertjes maken, maar heb geen idee hoe je de armpjes bevestigd.
    Ik vind het een leuk hondje en je foto's zijn weer sfeervol zoals altijd!

    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig hondje,en een leuk snoetje.
    En je andere creaties zijn ook prachtig,een mooi blog,groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He is a real cutie. I expected him to bark.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OOOch wat een droppie is Chico. Blijft mooi he om zelf te freubelen....

    Prettig weekend,
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marja.
    Wat een lieverd. Hij staat er zo gezellig.

    Het is hier echt koud vandaag. Ik ben vanmorgen even naar de Action gelopen en ik was blij dat ik weer thuis was. Maar ik heb de buit binnen. Hele mooie hartvormige houten doosjes hadden ze voor 1 euro. Ik heb ze allemaal meegenomen.

    Knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...