vrijdag 25 januari 2013

This week.

 
Deze week lag er een dikke enveloppe in de brievenbus.
Met een geweldig lief cadeau.
Monica van de blog:
stuurde het mij.
Zo lief ingepakt.
In tule en met een mooi rood lintje er omheen.
 

 
 
Wat erin zat?
Een kaart met oude ROSE knoopjes, lint, hartjes, een berenkaart en een lief kaartje met pioenen.
 
 


Wat ontzettend lief dat iemand je zomaar iets toestuurt.
Dear Monica......thanks!!
 

 
 
 Ik ben deze week aan een nieuw jaarproject begonnen.
Het " a grannie a day, colour my day" project van 2012 is klaar.
In een volgende post zal ik jullie het eindresultaat laten zien.
En eigenlijk is het gewoon wel heel leuk om weer een doel voor 2013 te hebben.
Ik kwam, ik weet niet meer hoe, op de blog van Francoise terecht.
Zij bedacht  "SWEET HEARTS 2013"
En omdat ik toch wel een beetje hartjes verslaafd ben leek me dit wel heel leuk.
Ik had alleen al een achterstand van 18 hartjes.
Maar die heb ik inmiddels klaar.
Ik lig op schema.
 
 
 
Alleen weet ik het nu niet helemaal zeker meer.
Vind ik de kleurtjes wel helemaal leuk, moet het niet vrolijker of is het gewoon een kwestie van wennen na mijn toch wel heel kleurige grannies deken.
Ik hou het maar op wennen.
Of hebben jullie nog suggesties dan hoor ik het graag.
 
 






 
 
 
 
Wil je zien wie er nog meer meedoen, of ga je zelf ook meedoen klik dan door naar de blog van: 


6 opmerkingen:

  1. Hoi Marja,
    wat een ontzettend lieve kadootjes heb je mogen ontvangen van een lieve medeblogster, geniet er maar lekker van. Je hartjesproject vind ik ook superleuk en ik vind ze al heel kleurrijk, het gaat vast prachtig worden.
    Fijn weekend, lieve groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marja.
    Wat een leuk kado. Het ziet er heel gezellig uit.
    Ik vind het hartjes projekt helemaal leuk. Ik vind hartjes zowiezo erg leuk. Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat.Dat duurt nog wel even,maar het zien groeien is ook heel leuk.
    Knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de kleurtjes juist heel erg mooi.
    Romantisch ook.
    Leuk initiatief trouwens.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja, dat was het eerste wat ik dacht, die kleur bruin! Niet echt je kleur dacht ik.
    Zou je niet wat roze ondergrond nemen of turquoise en dat dan afwisselen.
    Bruin met roze of turquoise zijn mooie combinaties en vind ik iets vrolijker en meer jij!
    Het is maar een idee hoor, want jij moet het mooi vinden.

    Fijn weekend, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige hartjes heb je al gemaakt, ik kijk zo graag of ik ook stofjes kan ontdekken die ik ook heb, dan valt het steeds weer op dat er zoveel verschillende stoffen zijn. Maar ik denk een stofje te zien dat ook in mijn hartjesquilt voor gaat komen.
    Geniet van je cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Rondje Hoogmade, Leiderdorp, Hoogmade.........

Het was vandaag een heerlijke dag om aan de wandel te gaan. En koos ik er deze keer voor om vanuit Hoogmade, de Munnikenpolder in Leiderdorp...