woensdag 2 januari 2013

Nog een beetje kerst.

 
Ik weet het, de kerst is voorbij en vandaag is het alweer 2 januari maar.....
Ik wilde jullie dit toch nog even laten zien.
Dat komt ook omdat de computer er net voor de kerstdagen de brui aangaf.
En dit ook zeker niet alleen tijdens de kerstdagen leuk is.
Want ik heb er alweer andere plannen mee.
 
 
 


Ik kocht bij de Action 3 schildersdoeken van 80 x 60 cm.
H. maakte ze met beugeltjes aan elkaar vast.
Ik niette er een dikke laag vlies omheen, en vervolgens een ecru kleurige lap stof, ook met het nietjes pistool.
(de lap stof is een kant en klaar gordijn van Leen Bakker € 4,99).
Voor het silhout van de kerstboom gebruikte ik een parelsnoer.
 
 


 
En dan versieren maar.
Thema HARTJES.
Een strik bovenop.
Wat oude kerstkaarten.
En mijn verzameling hartjes.
























5 opmerkingen:

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Rondje Hoogmade, Leiderdorp, Hoogmade.........

Het was vandaag een heerlijke dag om aan de wandel te gaan. En koos ik er deze keer voor om vanuit Hoogmade, de Munnikenpolder in Leiderdorp...