woensdag 30 januari 2013

Gehaakt hartje.


Omdat het bijna Valentijn is.
Heb ik een beetje zitten rommelen met haaknaald en katoen.
Ik bedacht dit hartje.
En geef jullie graag het patroon.
 
Ik gebruikte katoen van het merk Durable (restjes van de lapjes deken) en haaknaald nr. 2,5
Maar natuurlijk kun je allerlei soorten wol en katoen gebruiken met bijpassende haaknaald.
 



 
Ik haakte inmiddels een mandje vol van deze hartjes.
En ga er, denk ik, slingers van maken of er een kaart mee versieren, of op een kussen naaien, of of of..... ideetjes genoeg.
 


 
 
Ik hoop dat jullie mijn uitleg begrijpen.
Mocht dit niet zo zijn !!! Vraag er dan naar.
 
Veel plezier met het haken.

2 opmerkingen:

  1. Super leuk,tikte het net al bij iemand anders,ik kan niet haken,zoveel pogingen gewaagd,maar het zit er helaas niet in,lijkt mij heel leuk als je er een slinger van maakt,laat je het dan zien,fijne middag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze leuk en ik begrijp je uitleg helemaal hoor!
    Weet je wat ook leuk is... een heleboel van deze hartjes haken en dan in de vorm van een hart op een(geschilderde)canvas plakken.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Rondje Hoogmade, Leiderdorp, Hoogmade.........

Het was vandaag een heerlijke dag om aan de wandel te gaan. En koos ik er deze keer voor om vanuit Hoogmade, de Munnikenpolder in Leiderdorp...