vrijdag 4 januari 2013

Gaan jullie mee naar buiten ?

 
Weet je dat ik de eerste merel al heb horen fluiten ?
Door het zachte weer misschien een beetje in de war ?
 
 
 
Woensdag begon de dag met een mooi opkomend zonnetje.
Een goede reden voor een lange wandeling.
Dit winterkoninkje bleef gewillig poseren. 
 







 
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand.......
 



 
De koolmeesjes zijn druk.....met wat ?
 






 
Mooi rood wordt nog mooier in het zonnetje.
 





 
 
 Weidsheid in de randstad.

4 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende foto,s
    Ik ben een enorm natuurmens en heb al die mooie vogeltjes in mijn tuin.Dat is echt genieten. En soms heb ik het geluk een ijsvogeltje te zien vliegen.En dat allemaal in een grote stad.
    Groetjes van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat ga ik graag met je naar buiten.
    Wat een prachtige natuur!!!
    Schitterende foto's.

    lieve groetjes Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt prachtig.
    Die merel denkt vast dat het al voorjaar is,als die al zingt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marja,
    wat een mooie natuurfoto's, ja ik denk ook dat de natuur een beetje in de war is met deze temperaturen. De vogels zijn maar wat druk en fluiten het hoogste lied. Wens je een gezond en creatief jaar toe, groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Rondje Hoogmade, Leiderdorp, Hoogmade.........

Het was vandaag een heerlijke dag om aan de wandel te gaan. En koos ik er deze keer voor om vanuit Hoogmade, de Munnikenpolder in Leiderdorp...