vrijdag 18 januari 2013

Buiten en binnen spelen.

 
Hondenweer !!!
Daar hebben wij nog nooit van gehoord.
Voor ons is het altijd "mooi" weer.
Wij willen iedere dag buiten spelen.
En ons bazinnetje trekt haar warme jas, handschoenen, sjaal en winterlaarzen aan en wandelt met ons mee.
 
 
Allemaal nieuwe luchtjes.
In deze witte wereld.
 
 
 
En wanneer wij dan moe en voldaan ons slaapje doen, doet ons bazinnetje andere dingen.
 
 
 
Ik zet een kopje koffie, en geniet met een rozig gevoel van het buiten zijn.
Een mooie dag om binnen te rommelen.
Er liggen weer wat nieuwe projectjes klaar die nog niet de moeite waard zijn om hier te laten zien.
Dit hartje maakte ik al eerder.
Poederroze vilt, oude paarlmoer knoopjes en kraaltjes.
 
 
 
 
Fijn weekend allemaal.
 
 
 

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto,s Marja. Heerlijk zo buiten met de honden wandelen. En daarna lekker binnen freubelen, ik vind dat hart echt heel erg mooi. Jij ook een heel fijn weekend! Ik ga er nu ook even met de hondjes er op uit! Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk toch dat je honden hebt zodat je wel naar buiten moet!
    De 'rose" foto's zien er weer heel inspirerend uit.
    jij ook fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk hè dat winterse weer. Zo lekker om een stuk te wandelen en met zulke lieve vriendjes die hiervan zo genieten is het helemaal een feest.
    Wat heb je een mooi hart gemaakt Marja en die rozen vind ik ook zo mooi.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja,honden vinden het geweldig in de sneeuw.
    Kunnen er niet genoeg van krijgen.

    Mooi,dat roze hart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sprookjesachtig vooral die laatste foto, wat een beauty!!!
    Heerlijk zo met de honden naar buiten met de sneeuw.
    Je hartje is prachtig van kleur en mooi gemaakt met die parelmoer knoopjes.
    Ik zie ook prachtige rozen staan, zijn het gedroogde?

    Fijn knutsel weekend, want daar is het ook heerlijk weer voor.

    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marja.
    Ik heb weer genoten van de foto,s en het verslag. Heerlijk zo buiten met de honden. Tom onze ouwe baas vind het ook helemaal leuk buiten.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Rondje Hoogmade, Leiderdorp, Hoogmade.........

Het was vandaag een heerlijke dag om aan de wandel te gaan. En koos ik er deze keer voor om vanuit Hoogmade, de Munnikenpolder in Leiderdorp...