donderdag 20 december 2012

It's beginning to look a lot like Christmas (part 3).

 
Lichtjes.
Horen bij de donkere dagen voor kerst.
Het schemerlicht zorgt voor een gezellige sfeer in huis.
Ook mijn vogeltjes wand is in kerstsfeer gebracht.
 
 
 
 
Met oude en nieuwe kerstballen, veren, lichtjes, een hartje, kaars, glitterketting en servies.
Alles in pastel kleurtjes.














 
 
Op het dienblad nog meer servies, pepper berries, twee glazen ballen met lichtjes, glitter ketting, een kannetje met neproosjes.













4 opmerkingen:

  1. Oh lala, wat een frivool kersthoekje! En zo mooi in die zachte tintjes. Het ziet erg knus en sfeervol.
    Gezellig dat je me weer "gevonden" hebt!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi wat een mooi hoekje heb je er van gemaakt super met je lichtjes fijne kerst liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie sfeer heb je gecreëerd!
    Fijne feestdagen, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...