woensdag 14 maart 2012

Hyacint.











Het begint buiten langzaam voorjaar  te worden, maar de hyacinten bij ons in de tuin en op het balkon staan nog net niet in bloei.


En om het voorjaar in de vorm van een hyacint naar binnen te halen borduurde en appliqueerde ik deze hyacint.


Het patroon vond ik op de blog:
klik hier ->Bustle & Sew<- klik hier.
Een geweldig leuk blog met inspirerende ideeën.
Neem er zeker eens een kijkje.



Ik niette het lapje op een canvas doekje. En spande er verschillende kleuren lintjes op om er een beetje een eigen draai aan te geven.


De kleurtjes passen weer mooi bij mijn vogeltjes en het behang met vogeltjes.


Met deze post doe ik weer mee aan;
Kleur en Fleur op woensdag.

Voor nog meer kleur kijk dan op de blog;

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee zeg om dat kopje van stofjes te maken. Lekker vrolijk zo bij elkaar.
    Prettige dag,

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi! En wat een leuk behang heb je!
    Groet
    Juul

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat mooi gemaakt en ik ga ook zeker even op dat ander blog kijken

    Lieve groet
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit mooi gemaakt!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat heb je dit mooi gemaakt.....
    Om lentekriebels van te krijgen.

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend leuk gemaakt.
    fijne avond groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat prachtig gemaakt zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi behang vol vogeltjes, je hyacint is ook leuk op deze originele manier!
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi behang vol vogeltjes, je hyacint is ook leuk op deze originele manier!
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een plaatje!!
    Heel stijlvol en mooi afgewerkt!
    Ik vind het super.
    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...