dinsdag 22 november 2011

Kleine, grote wereld.



Weet je wat ik nou had de afgelopen mistige dagen.
Zo'n heerlijk vredig gevoel.
Alsof de wereld opeens heel klein was.
Niet verder kunnen kijken dan zo'n vijftig meter.
Even was er geen economische crisis, voetbalperikelen, overvallen en ik weet niet meer wat voor narigheid.
Even was de wereld niet groter dan vijftig meter om mij heen.
Sprookjes bestaan niet.
Maar ik heb er wel van genoten.



Zondagochtend liep ik hard, samen met de hond, in de polder, stilte, stilte ...stilte.
Alleen de geluiden van de natuur en mijn stampende voeten (niet dat ik nu zo heel hard loop, maar ik was gewoon een beetje moe).
Ik heb er van genoten.

 


En omdat het weer verder niet veel toelaat blijven we de rest van de dag maar een beetje in huis hangen. Beetje lezen, beetje knutselen, een filmje kijken, cake bakken en lekker koken.
Ik heb er van genoten.

2 opmerkingen:

  1. Ik deel je gevoel vind het ook zo heerlijk ...prachtige foto's heb je gemaakt ...geniet lekker en een fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk hoe je het beschrijft....
    Vond het ook prachtig...maar na een aantal dagen mist hier in het noorden ben ik blij dat ik vandaag weer zicht heb ;0)
    Mooie plaatjes heb je gemaakt.
    Fijne dag
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...