zondag 6 november 2011

Ik wil gewoon nog even genieten van de herfst.



Ik zie om me heen al zoveel WINTERS verschijnen. In de winkels, op blogs, in tijdschriften enz.
Maar ik wil gewoon nog even genieten van deze prachtige herfst.
Soms lijkt het wel alsof we de seizoenen voor willen zijn.
En af en toe is het ook wel nodig om een beetje vooruit te denken/doen.
Maar vergeet vooral niet te genieten van VANDAAG.
Ik geniet van wandelen in de verkleurende natuur.




Ik geniet van ochtendlicht en luchten.



Ik geniet van een nazomer zonnetje.



Ik geniet van nazomer tuinieren.








Ik geniet van, de nog steeds, bloeiende rozen in onze tuin. (foto vandaag gemaakt)



Ik geniet van de vele soorten paddestoelen.
En ik geniet van de geur van de herfst.

WAAR GENIET JIJ VAN ?
Fijne week.



3 opmerkingen:

  1. Ook ik geniet van de prachtige herfstnatuur. En inderdaad het lijkt wel of iedereen voorruit loopt op de seizoenen. Maar je moet nu genieten. groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik geniet van je prachtige foto's ....fijne week ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geniet ook van het wandelen in de natuur, lekker met de hond, nu door alle bladeren schuiven, voel ik me weer even kind. Soms wat oprapen om te verwerken in een bloem/herfststukje.
    groetjes marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...