vrijdag 19 augustus 2011

Nieuwe beer.

Daar ben ik weer !!!
Mijn afwezigheid duurde iets langer dan de bedoeling was.
De zomer, de tuin, de hond, een defecte computer en allerlei andere drukke bezigheden zorgden ervoor dat ik er geen letter uit mijn vingers kwam.
Maar creatief bezig ben ik wel geweest, zelfs veel meer dan je zo zou denken.
Dus begin ik maar met een beer.
Deze heb ik gemaakt voor de verjaardag van mijn vriendin.



Het begint er op te lijken dat dit een terugkerende gewoonte gaat worden.
Ieder jaar een beer.
Deze past nog wel bij haar verzameling dacht ik zo.


Over verzamelen gesproken!!! Deze zelfde vriending spaart niet alleen verjaardagsberen maar ook
PUDDINGVORMEN.
Kijk maar op mijn andere blog
klik-> ROSABEARS <-klik
daar heb ik een post gemaakt over haar
PUDDINGVORMENMUSEUM
 Fijn weekend allemaal en tot snel.

3 opmerkingen:

  1. hoi wat weer een mooie beer heb je gemaakt ik ben nog altijd zo blij met mijn verjaardag beertje van je zo lief ik heb haar rosa genoemt haha als je het goed vind liefs rommy fijne week toegewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi beertje weer, een super kado!
    * marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Marja,
    what a sweet bear!! Adorable face!! A lovely gift for your friend
    enjoy the rest of the week
    hugs
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...