vrijdag 1 april 2011

Dit is mijn plekje.


Ruim twee maanden na onze verhuizing begint alles een beetje een plekje te krijgen. En na een heerlijk weekje vrij met zijn tweetjes kon ik eindelijk de moed vinden om de laatste hand te leggen aan mijn plekje, mijn hobbykamer, mijn ateliertje.
Kom gezellig binnen en kijk mee.



Één wand in deze kamer heb ik mijn favoriete kleur roze gegeven. Eigenlijk was het de bedoeling dat we deze kleur ook in onze woonkamer zouden gebruiken maar na een klein wandje hiermee gedaan te hebben vond zelfs ik het te pink !!!!
  

Omdat het vandaag ook weer "vrijdag stapeldag" is doe ik met deze post ook weer mee met stapelen.
Kijk voor meer stapelinspiratie op de blog van Irma.....
allemaal kleurtjes
Met zo'n voorraad aan knutselmateriaal moet je natuurlijk wel gaan stapelen.


Lieve lapjes in vrolijke kleurtjes.


Lieve kaartjes van bijzondere mensen bewaar ik op mijn prikbord.



Een aardbeienmandje is handig om allerlei rommeltjes in te bewaren.


Op de planken boven de tafel staat mijn verzameling oude kinderboeken, mooi lint, een oud blik en natuurlijk mijn beren.


Glazen potten (allemaal bij de kringloop gevonden) zijn handig om kantjes, bandjes, knopen en kleine frutsels overzichtelijk te bewaren.


Mooi maar ook nuttig deze manier van stapelen.


En natuurlijk mag mijn naaimachine niet ontbreken.

Volgende keer weer een ander hoekje van mijn atelier.

Fijn weekend allemaal.

18 opmerkingen:

  1. wat ziet dat er leuk en gezellig uit, mooie verzameling spullen.
    groetjes floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk zeg dat je eigen plekje nu klaar is! En wat een prachtige stapeltjes stof heb je liggen! Je hebt een mooi atelier!
    Fijn weekend,
    Makkie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijke stapels...
    Mijn plekje is ook bijna klaar,de kasten zijn klaar,nu het inruimen nog....maar komt goed.
    Heel veel plezier in je atelier!!

    fijn weekend
    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig atelier en zo gezellig met al die kleurtjes, lapejes, hebbedingetjes, stapeltjes.
    Groetjes, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stapeltjes stof, stapeltjes lint, overal stapeltjes...en dan die vrolijke kleurtjes. Volgens mij wordt jij helemaal blij in jouw mooie atelier,
    Groetjes en fijn weekend,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lijkt het me bij jou geweldig toeven in je atelier !! Superrrr ziet het er uit !!
    Al die stofjes , banjes , lintjes en kantjes ook ik heb er een zwak voor ! Vindt je beren trouwens ook geweldig !!
    Fijn weekend , groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellig knutselkamertje heb je.
    Ik ben ook heel benieuwd wat er met het stapeltje vrolijke stofjes gaat gebeuren, dus ik ga je volgen.
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi wat een leuke post heb je vandaag gezelig hoekje heb je daar kan je in alle rust lekker knutselen lieve groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a pretty studio Marja!
    Have a lovely weekend,
    Susan x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie spulletjes allemaal. Als je daar nog geen inspiratie van krijgt.... Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellig atelier, heerlijk om daar te kunnen werken.
    Mooie stapel ook, je verzamelt heel wat!!

    groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh wowwww,wat schitterend,zo gezellig en knus.
    En wat staan er mooie spullen.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn zeg, zo'n eigen plekje om te freubelen. Het ziet er mooi uit, lekker rose :-)

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo is het al een mooie stapel, laat staan als je er van alles mee gaat maken, dan is het helemaal te wauw.
    Groetjes Claudia van de kleine hornte.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt een geweldig plekje
    Mijn plekje wordt nog aangepakt,eerst de veranda

    Stapelen met je mooie spullen,prachtig



    fijn weekend
    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goede morgen lieve Marja! Dank u voor visiting me this morning and just coming by to say, "HALLO"!

    I so love getting visits from all over the world, ESPECIALLY from the Netherlands where I have the most WONDERFUL blog friends..VRIENDIN!

    Have a wonderful day, and I love your bears!!! SO CUTE!! Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heerlijk zeg zo'n ruimte voor jezelf!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi geworden jouw knutselkamertje, roze is niet mijn kleur, maar ik vind het super staan zo. Je gestapelde spulletjes nodigen uit om tussen te neuzen en verzinnen wat ervan te maken.
    * marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...